Menu
Szukaj
Koszyk
Program Lojalnościowy

Regulamin Programu Lojalnościowego


1. Zasady Ogólne

- Organizatorem (zwanego dalej "Organizatorem") oraz Koordynatorem Programu Lojalnościowego (zwanego dalej "Programem") jest Firma Handlowa Piotr Barczyk z adresem Wojanów 38/1, 508-508 Jelenia Góra posiadająca NIP: 6112779635
- Program skierowany jest do osób dokonujących zakupów pod adresem www.zamotane.pl
- Klient Organizatora to każdy podmiot, który przy wykorzystaniu serwisu www.zamotane.pl zawarł z Organizatorem umowę sprzedaży towarów oferowanych w sklepie internetowym Organizatora pod adresem www.zamotane.pl
- Klienci, którzy uczestniczą w Programie (dalej zwani „Klientami”), otrzymują korzyści na zasadach określonych w Regulaminie.
- Niniejszy regulamin (dalej "Regulamin") stanowi podstawę działania Programu jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników oraz Organizatora.

2. Warunki uczestnictwa

- Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny
- Udział w Programie biorą tylko zarejestrowane konta.
- Podmiot nie będący Klientem Organizatora uzyskuje status Klienta Programu, akceptując Regulamin podczas rejestracji Konta Klienta, co oznacza jednocześnie przystąpienie do Programu.
- Podmiot będący Klientem Organizatora przed rozpoczęciem automatycznie bierze udział i może korzystać z korzyści Programu.
- Klient ma obowiązek podawania prawdziwych danych identyfikacyjnych. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych identyfikacyjnych, w szczególności związaną z niemożliwością dostarczenia nagrody.

3. Warunki Programu

- Program obowiązuje przez czas nieokreślony.
- Za każde wydane 1 zł w sklepie internetowym www.zamotane.pl Klient otrzyma 1 punkt lojalnościowy. Do wartości nie zaliczają się koszty dostawy produktów.
- 100 punktów lojalnościowych odpowiada równowartości 4,00 złotych.
- Punkty przyznawane są tylko i wyłącznie przy zamówieniach złożonych za pośrednictwem formularza sklepu internetowego www.zamotane.pl. Program nie obejmuje zamówień złożonych za pośrednictwem innych kanałów typu poczta elektroniczna, Allegro czy telefonicznych.
- Punkty przyznawane są w momencie zmiany statusu zamówienia na : status wysłane
- Punkty odbierane są w momencie zmiany statusu zamówienia na : status anulowane, po uprzednim zwrocie towaru, reklamacji lub odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez Klienta.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.

4. Wymiana Punktów

- Klient bezterminowo jest uprawniony do wymiany punktów na dowolny asortyment dostępny na www.zamotane.pl. Organizator zastrzega brak możliwości zwrotu wymienionego towaru.
- Po zastosowaniu wszystkich możliwych rabatów wymiana odbywa się gdy koszyk klienta > 0. Po zalogowaniu się na konto klienta można dokonać wymiany. Asortyment zostanie automatycznie dodany do koszyka.
- Za każdą sztuke wymienionego asortymentu zgodnie z polskim prawem podatkowym zostanie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 0,01 złotych.

5. Postanowienia końcowe

- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane Regulaminie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje odmową udziału w nim.
- Organizatorowi przysługuje prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej. W ogłoszeniu zostanie podany termin zakończenia Programu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte umowy sprzedaży ani przyznane Punkty.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.